کلمه کلیدی چیست؟ معنای کلمات کلیدی به زبان ساده
نوشته شده توسط : عباسی


درین مقاله به چک لغت ها کلیدی میپردازیم. بهینه سازی عبارات کلیدی یا این که (Keywords) در معنای گزینش لغات و لغت ها کلیدیست که بایستی از آنان در ورقه غرض استعمال کنیم سئو سایت   تا آن ورقه در هنگام جستجوی واژه و کلمه متبوع در حاصل کاوش اکران داده خواهد شد. انتخاب چگالی واژه و کلمه کلیدی در هر کاغذ، از خطاها این نوع seo به حساب آورده می شود که خیر بایست نادر باشد که از اهمیت آن ورقه بکاهد و خیر زیاد که جنبه اسپم نداشته باشد.

 


لغت ها کلیدی چه است؟
عبارات کلیدی، نظرات و موضوعاتی میباشند که خبر از کلیت محتوای وبسایت شما می‌دهند. در ناحیه seo، آن‌ها لغات یا این که عباراتی میباشند که به وسیله یوزرها در موتورهای کاوش، کاوش میگردند. در‌صورتی‌که تمام محتوای یک کاغذ را بخواهید فقط در یک واژه یا این که عبارت کوتاه خلاصه فرمائید، آن عبارت، لغت ها کلیدی کاغذ به حساب آورده می شود.

شما تحت عنوان صاحب و مالک یک وب سایت یا این که کارشناس ساخت و ساز محتوا، باید از دارای ارتباط ترین لغات کلیدی در برگه استعمال نمائید تا در هنگام کاوش از طرف یوزرها، اقبال بیشتری داشته باشید که آنان وب سایت شمارا در حاصل کاوش بیابند.

چرا کلمه ها کلیدی اصلی می‌باشند؟
عبارات کلیدی اساسی می‌باشند، چرا‌که یوزرها را به صفحه ها مربوط به مراد هایشان وصل می نمایند. مقصود شما از به چنگ آوردن مرتبه خوب در نتیجه ها کاوش، ارتقا ترافیک طبیعی وب سایت از SERP (کاغذ نتیجه ها کاوش) میباشد، و کلمه ها کلیدی که شما گزینش میکنید، بر روی نوع ترافیک به دست آمده تاثیر میگذارد.

تعیین عبارات کلیدی نسبت به محتوا بیشتر معطوف به منظور یوزرها میباشد. به خیال اینکه ممکن میباشد نوع تعریف شما از خدماتتان، مختلف با چیزی باشد که یوزرها درپی آن می‌باشند. برای اینکه محتوای تولیدی شما، سکو نیکی در حاصل کاوش کسب کرده و یوزرها متعددی را به سمت خویش جذب نماید، بایستی در آغاز مراد های آنها‌را بفهمید. لهجه آن‌ها را شعور کرده و نوع محتوای درخواستیشان را پیدا نمایید. شما میتوانید این عمل را از روش حرف بدون واسطه با مشتریان، مذاکره از روش جامعه ها مجازی و همینطور ابزارهای آنلاین جستن کلمه ها کلیدی مانند Keyword Explorer انجام دهید.

لغات کلیدی بلند چه می‌باشد؟
کلمه ها کلیدی به دو نصیب کلمه ها کلیدی کلی و بدور از دسترس و همچنین کلمه ها کلیدی بلندتری که ادغام خاصی از یک سری کلمه و واژه میباشند، تقسیم میگردند.

لغات کلیدی تک کلمه و واژه ای معمولا مقصود پایانی شما محسوب میشوند، به این دلیل که آن‌ها بیشترین کاوش را در وب دارا‌هستند. با این درحال حاضر بایست توجه کرد که رقابت در‌این لغت ها تکی بسیار فشرده میباشد. شاید شما تحت عنوان یک دارای بوتیک عشق و علاقه مند باشید که در واژه “خرقه” در شیت نخستین گوگل قرار گیرید، البته بایست توجه نمائید که درین کلمه و واژه رقبای بسیار سرسختی به عنوان مثال برندهای دارای اعتبار و دکان های اینترنتی پیش کسوت را در پیش رو دارید.

بالاتر از گفت و گو رقابت سنگین فی مابین لغت ها کلیدی منفرد، قضیه دیگری که درین لحاظ وجود دارااست، عدم شناسایی مقصود استفاده کننده از جستجوی این واژه و کلمه میباشد. برای مثال، در‌صورتی‌که کاربری کلمه و واژه “جامه” را کاوش نماید، هدف ها وی دربرگیرنده خرید جامه از گونه های متعدد آن و برای سنین متعدد قادر است باشد. همینطور شاید وی در ادامه دیدن جدیدترین سبک های خرقه میباشد. مستقل از این شاید این مخاطب به‌دنبال جستن مجاورت ترین دکان های فیزیکی جامه در حوالی خویش می‌باشد.

عبارات کلیدی بلند خیس غرض معلوم تری دارا‌هستند و عاری از این ایراد می باشند. مثلا غرض از جستجوی عبارت “دکان خرقه در جمهوری” به طور کامل معلوم میباشد و دکان های فیزیکی جامه در خیابان جمهموری را مقصود قرار داده میباشد. همینطور در لغت ها کلیدی بلندتر، رقابت کمتری وجود دارااست و بدین ترتیب وبسایت های کوچکتر می‌توانند در آن به رقابت بپردازند و به راحتی در آن عبارت، به شیت نخستین گوگل برسند.

 





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: